Každodenní trampoty bláznivé rodinky v bláznivém světě. Převratný britský animovaný seriál pro děti i jejich rodiče a zvířecí společníky
00:00:09 Česká televize uvádí
00:00:12 GUMBALLŮV ÚŽASNÝ SVĚT
00:00:19 LEKCE
00:00:26 -Pfff.
00:00:29 -Vou šuch.
00:00:31 -Ou. Kuch.
00:00:33 -Ou.
00:00:35 Píp, píp, píp, píp.
00:00:37 Zachraň se, kdo můžeš.
-Zachraň se, kdo můžeš.
00:00:42 -Soustřeď se, nebo tu písemku z matiky nenapíšeme.
00:00:46 Je-li obsách štverrsé nád pcheponou trrojúchelníku
00:00:50 rroven souštu obsachů štverrsů nad odvěsnami,
00:00:53 jaká je délka strrany?
00:00:55 -Já nevědět, mistře.
-Šerredně jsi mě zklamál.
00:01:00 Bž. Bž. Bž.
-Ááá. Ááá.
00:01:03 -No tak, máme se přece učit.
00:01:16 Brácho, přestaň mě rozptylovat. A teď pořádně mákneme.
00:01:27 Us, us.
-Us, us.
00:01:30 -Che, che, che, che.
-Che, che, che, che.
00:01:36 -Nefunguje to. Ty znalosti mi do hlavy nelezou.
00:01:49 Alžbětinská poezie?
00:01:52 Hanba, hanba nám. Spletli jsme si knihy.
00:01:55 Dostaneme z té písemky kuli. Strhne nás spirála neúspěchu.
00:01:59 Na konci roku propadneme a budeme jediní sedmáci s plnovousem.
00:02:03 -Ledaže...
00:02:06 -Co?
-Si napíšeme...
00:02:09 -Co?
-Vždyť víš. Přece...
00:02:12 Vždyť víš. Přece...
00:02:18 -Co? Ty myslíš...
00:02:20 -Tahák? Vážně jste si mysleli, že vám to projde?
00:02:23 -Upřímně řečeno, jo. Nechápu, proč to prasklo.
00:02:28 -Možná na to přijdete o prázdninách, které strávíte po škole!
00:02:32 Dám vás na nejtěžší oddělení.
00:02:35 Odteď nesmíte jíst, chodit na záchod, mluvit.
00:02:38 A nesmíte ani mrknout, dokud neřeknu. Rozumíte mi?
00:02:41 Co je?
-Můžu mrknout?
00:02:44 -Ne.
00:02:46 ŘEV Tiše, vy zvířata!
00:02:49 To jsou vaši noví spoluvězni. Přivítejte je mezi sebou.
00:02:52 -Už můžu mrknout?
-Tady nepřežiješ ani minutu, rybko.
00:03:07 -Gumballe, slyšíš mě?
-Jo. Co budeme dělat?
00:03:10 Ta sebranka vypadá, jako by je vychovaly hyeny po výbuchu atomovky.
00:03:13 -Ta bábovka vypadá,
00:03:15 jako by ji upekli ze zkažených vajec a nožní plísně.
00:03:18 -Já jsem kluk, hňupe.
-Fuj, i hlas má odpornej.
00:03:22 Počkat. Jak to, že slyší naše tajné myšlenky?
00:03:25 -Protože mluvíte nahlas, gumy.
-Jo, tomu už rozumím.
00:03:30 Ech. To bolí.
-I moje modřiny mají modřiny.
00:03:34 -Já přesně vím, co potřebujeme.
-Pusinku na čelíčko?-Ne.
00:03:38 Potřebujeme vypadat starší, aby nás brali vážně.
00:03:42 Opatříme si kérku, kámo.
00:03:46 Co myslíš?-Že na mladé delikventy vypadáme moc staře.
00:03:50 -Možná.
00:03:55 Bezva.
00:04:03 Co vejráš, blumo? Au.
00:04:06 -Přestaň, vymáčkneš mu oči z hlavy. Prosím, pusť ho.
00:04:10 -A dost.
00:04:12 -Díky, kámo. Máš to u mě.
00:04:14 -To si piš, jestli chceš moji ochranu, ty hloudě.
00:04:18 -Co je hloudě?
-Poškolácký slang. Hloupé dítě.
00:04:21 -Aha, jasně. Akdomohroz?
00:04:24 -Ptá se, kdo by nás mohl ohrozit?
-Já.
00:04:30 -Proč po nás chce, abychom ukradli plány školy?
00:04:32 -To není naše věc. Ten kluk je časovaná bomba.
00:04:39 Tak jo. Teď, nebo nikdy.
00:04:42 Tady, mám to. A teď odsud...
00:04:45 -Co?
-Brácho, tohle musíš vidět.
00:04:59 -Óóó.
00:05:01 -Špatně si to vykládáte. Uklouzli jsme a upadli.
00:05:04 Ta zásuvka udělala fšú a tohle udělalo fšú a my...
00:05:07 Začnu znova. Oknem přiletěl orel a pokusil se ukrást všechny věci.
00:05:11 Vlastně... Takhle už to bylo, když jsme přišli.
00:05:14 -Takhle mi zkazit překvapení pro slečnu Šimpánovou.
00:05:18 Půjdete oba na korekci.
-Ne!!!
00:05:21 Hlavně ne na korekci!
00:05:25 -Mládenci, myslím, že jste samý malér,
00:05:27 protože nemáte jak ventilovat svoji kreativitu.
00:05:30 Abych vás to naučil, přečtu vám dnes několik svých básní.
00:05:34 -Nevím, proč jsem vyšiloval. Není to tak hrozný.
00:05:37 -První báseň je epická autobiografie psaná
00:05:41 z perspektivy boty.
00:05:43 První díl z osmdesáti sedmi. Zrození.
00:05:46 Tma. Továrna. Hluk.
00:05:49 Pach leštidla.
00:05:52 Floutci flegmaticky flokují poděšené podešve.
00:05:56 -Pusťte nás ven! Tohle je krutě neobvyklé!
00:06:02 -Takže jaká je dnešní lekce?
-Už nikdy neporušuj žádná pravidla.
00:06:07 -Ne, rybo. Nikdy se nedej chytit. To je jediný pravidlo.
00:06:11 Tady je seznam věcí, který pro mě ukradnete.
00:06:18 ZPĚV:-Podváděl jsem při písemce, učitel mě chytl jen.
00:06:23 V base školní trčím náhle.
-Je to horší den co den.
00:06:34 -Už na duši mám šrámy, svobodu ztratil jsem.
00:06:39 Jen nouzi všude cítím. Je to horší den co den.
00:06:48 -Já nikdy nebyl bídák, než mě zavřeli sem.
00:06:52 Teď jen loupím, lžu až hanba.
-Je to horší den co den.
00:07:01 -Myslí si, že jsem zjihnul.
-Že hodný budu jen.
00:07:05 -Já za trest tady trčím.
-A tím končí jejich sen.
00:07:10 -Já jsem nejpodlejší sígr.
-Já jsem nejpodlejší sígr.
00:07:15 -Je to horší den co den.
-Je to horší den co den.
00:07:20 -Tiše, vy zvířata! Tahle místnost bude do oběda zas jako klícka.
00:07:25 -Kam se odplížil?
-Těžko říct.
00:07:28 A na co chtěl plány, lano, skoby, hrábě?
00:07:30 Propána, on bere roha.
-Jestli on, tak my taky.
00:07:34 -Na život venku nejsme ještě připravení.
00:07:37 -Proč myslíš?
-Protože běžíme zase zpátky do cely.
00:07:41 -Asi jsme tu tak dlouho, že nevíme, jak chutná svoboda.
00:07:45 -Tak se tam zas vrátíme.
00:07:49 -Viděls, co méďa udělal s jeho třešničkou?-To mě vyléčilo.
00:07:53 -Bereme roha!
00:07:57 -Vem nás!-Vem nás!
-Cha. Ani náhodou.
00:08:04 -Na sígry jsme moc roztomilí.
-Na sígry jsme moc roztomilí.
00:08:07 -To je mi fuk.
00:08:09 -Prosím! Prosím!
00:08:12 Na kolenou tě prosím.
00:08:29 -Dobře, dobře. Přestaň křičet.
00:08:33 -Útěk poškoláků!
00:08:36 Poplach!
00:08:42 -Tak jo. Vyšplháme touhle šachtou až na střechu.
00:08:45 -Určitě? Tohle mi nepřijde dost riskantní.
00:08:48 Nemáš na tom plánku ohnivé jezero? Nebo jedovaté pavouky?
00:08:51 Jo, už vím. Co vanu s kyselinou plnou žraloků s kulomety?
00:08:55 -Jen klid, nechte to na mně.
00:08:59 -Fajn. Jakej je další plán?
-Můžete se ještě vrátit.
00:09:05 -To je příšerný. Kdybych to věděl, tak sem nelezu.
00:09:11 To byla brnkačka. A co teď?
00:09:16 Co to je? Říkals, že to vede na střechu.
00:09:19 -Jo, ale nejde to otevřít.
-Co to? Cože co?
00:09:22 Jak to, že to nejde otevřít?
-Nedostaneme se odtud, ty meprte.
00:09:26 -Co to znamená?
-Poškolácký slang pro mega šprte.
00:09:29 -Fakt, jo? A ty jsi netejtutl s blbnírem.
00:09:31 -Cože?-Nemytej tuplovanej trotl s blbým knírem.
00:09:34 -A ty jsi smrknej chňup s drublem v zasným kosku.
00:09:38 A tvůj kámoš je zkuplá špeska.
00:09:41 Vy podrazácký...
00:09:48 Jedna nula.
-Měl jsem super trenéra.
00:09:52 Aha. Takže na to potřebujeme to lano.
00:09:55 -A ty hrábě použijeme jako kotvu.
00:09:58 POLICEJNÍ SIRÉNA Rychle!-Dobře.
00:10:01 Jak dlouhý má bejt to lano?
-Je to výška školy na druhou krát...
00:10:04 -Není to spíš děleno?
-Jo. Výška školy na druhou minus...
00:10:07 -Děleno.
-Vždyť to říkám.-Říkals minus.
00:10:09 -To je totéž.
-To teda není. Nebo je?
00:10:13 Ááá. Prostě to risknem.
00:10:19 Měli jsme se učit matiku. Mohli jsme utéct z poškoly.
00:10:22 -Ne, brácho, kdybychom se učili, vůbec bychom po škole nebyli.
00:10:26 -Takže jsme se přece jen něco naučili.
00:10:29 -Když podvádíš, tak jediný, koho skutečně podvádíš, jsi ty sám.
00:10:34 -Ech, ne.
00:10:36 Nenech se chytit.
00:10:38 -Vzdejte se a nic se vám...
00:10:41 -Ááá!!!
-Ááá!!!
00:10:50 Na neshledanou.
-Nemějte se hezky, pane řediteli.
00:10:55 -Nevím, čemu se smějí. Stejně musí zítra zas do školy.
00:11:29 Skryté titulky: Zuzka Kmentová Česká televize, 2014