00:00:22 Volvo XC 90 je prakticky nezničitelný auto.
00:00:25 Ale hlavně je to náš Otloukánek a my s ním děláme fakt psí kusy.
00:00:28 Neuvěřitelné kousky. Nechali jsme ho zasypat sněhem
00:00:32 a výborný bylo, jak ho přejela motorka. -To je pravda.
00:00:34 Ovšem nejlepší bylo, když s ním Aleš skočil a vystřelily mu airbagy
00:00:38 To bylo fakt výborný. Tak či onak, jednou ho pohřbíme,
00:00:42 ale to uvidíte v dalších dílech.
-Hlavně už máme nového Otloukána.
00:00:46 Je mladší, menší a lidovější. Škoda Octavia 2.generace.
00:00:51 A my si ji dnes pěkně vytuníme.
00:00:55 Dnes vám také poradíme, jak nejlépe zhodnotit auto před prodejem.
00:01:00 Nový Otloukánek Škoda Octavia projde tuningem.
00:01:03 Aleš otestuje ostrý Renault Megane RS,
00:01:06 vybereme disky na oktávku
00:01:09 a Petr se sveze ve vytuněném BMW E36.
00:01:17 Při prodeji ojetého auta majitel samozřejmě nejvíc řeší cenu.
00:01:20 Za kolik se dá to jeho auto asi prodat.
00:01:22 Řekněme, že se ta cena pohybuje okolo 200 tisíc.
00:01:25 Jenomže výběr aut v tomhle segmentu, to je stejný
00:01:27 jako výběr jogurtů v supermarketu. Prostě je jich moc.
00:01:31 Mimochodem víte, jak se vůbec stanovuje cena ojetin
00:01:34 a co je potřeba udělat pro to, aby ta cena toho ojetýho auta
00:01:38 byla nejvyšší? A má vůbec cenu to auto spravovat před prodejem,
00:01:42 nebo to nechat až na novým kupci? Hm, to jsou otázky.
00:01:46 Každá vada cenu ojetiny snižuje a snižuje i šanci na rychlý prodej.
00:01:50 Proto nechte všechno opravit.
00:01:52 Při prodeji je dobré o těch důležitých opravách mít přehled.
00:01:57 Hlavně mějte v pořádku servisní knížku,
00:01:59 protože když pravidelně jezdíte na servisní prohlídky
00:02:02 a máte je tam všechny zapsaný, tak to může potom
00:02:04 při následném prodeji výrazně zvýšit cenu vašeho ojetýho auta.
00:02:09 Bourané auto se dá zjistit metodou měření tloušťky laku.
00:02:13 Pokud bylo vaše auto bouraný, nesnažte se to zamaskovat.
00:02:17 To nemá cenu.
00:02:25 Jestli máte auto nějakým způsobem upravený,
00:02:27 ne vždycky to znamená zhodnocení. A v některých případech,
00:02:33 jako je třeba nehomologovanej spojler
00:02:36 nebo úpravy světel, nebo dokonce okenní fólie bez atestace,
00:02:41 to doporučujeme všechno sundat. A o tomhle ani nemluvím.
00:02:51 Škoda Octavia, to je jako auto z reklamy na životní pojištění.
00:02:55 Svět je najednou kolem ní dokonalej, obloha je modrá,
00:02:58 kytky kvetou, vaše děti nezlobí a vaše manželka nemá nadváhu.
00:03:02 Dokonce se na vás usmívá. No jo, jenže co když je ta oktávka ojetá?
00:03:20 Naše 105 koňová 1,9 z roku 2007 má najeto už 195 tisíc.
00:03:26 Takže tem motor pod kapotou už je celkem slyšet.
00:03:29 Vrčí nahlas. Ale zase na druhou stranu,
00:03:31 i když mu budete hodně šlapat za krk, tak stejně pojede
00:03:34 maximálně za 6 litrů. A to je dobrý.
00:03:36 Ty peníze, který ušetříte za naftu, si můžete rovnou dát bokem
00:03:40 na vodní pumpu, protože ta už po těch kilometrech a po těch letech
00:03:43 celkem teče. A oktávky trpí taky na zvlněný kotouče.
00:03:48 A bezvadnej je i interiér. Má elektrický stahování oken,
00:03:51 elektricky nastavitelný zrcátka, palubní počítač,
00:03:54 autorádio s CD přehrávačem, dělený zadní sedačky,
00:03:58 isofix, mechanickou klimatizaci, ovšem ta taky zlobí
00:04:02 stejně tak jako displeje.
00:04:04 Abych nezapomněl, má to uzamykatelnou zpátečku.
00:04:09 Dvojková oktávka má bezkonkurenční kufr.
00:04:12 560 litrů. Akorát občas zlobí tyhle plyno-kapalinový vzpěry,
00:04:17 po tolika letech ale na to mají možná i právo.
00:04:19 Někdy nefunguje vyhříváná 5.okna.
00:04:22 A taky se občas nechce tomuhle tlačítku na otevírání.
00:04:26 Každopádně stěrač stírá, ale ostřikovač občas nestříká.
00:04:31 Našeho Otloukávka ovšem tohle netrápí,
00:04:33 takže ho rovnou můžeme poslat do akce.
00:04:40 Tuning se v Československu objevil začátkem 70.let minulého století.
00:04:45 Koupit se dalo jen několik značek a pár modelů.
00:04:47 Jenže někteří majitelé škodovek, žigulíků,
00:04:50 wartburgů a trabantů toužili po odlišení svých vozidel.
00:04:54 Náhradní díly byly nedostatkové zboží, a tak vznikly burzy.
00:04:57 Tady se objevovala první vylepšení.
00:04:59 Lepily se různé doplňky jako šachovnicové samolepky na dveře
00:05:03 a lakovaly se poklice kol. Spoustu doplňků vyráběla družstva invalidů,
00:05:07 ale většinou vznikala domácí kutilská vylepšení.
00:05:10 V 80. letech se začal tuning rozlišovat
00:05:13 a vznikaly i zásadnější změny a úpravy.
00:05:20 Dnes ještě uvidíte tuningové úpravy našeho nového Otloukánka,
00:05:24 krásné jízdy Renaultu Megane RS a plně vytuněný BMW 3.řady.
00:05:30 V závěru Auto Moto Revue dojde i na závod.
00:05:37 Dnes jsem se rozhodli, že necháme Otloukánka prověřit
00:05:40 přísnýma očima tuningářů na srazu, a proto si ho musíme upravit.
00:05:44 Pravda. Takže já si vezmu s Pepou na starost výkon
00:05:47 a vy se postaráte s Míšou o design.
-Jasně. Jdu na design.
00:05:56 Teď sundáme tento starý nárazník a dáme nový nárazník,
00:06:00 který bude součástí našeho tuningu. Tak co, Míšo? Jak jsme na tom?
00:06:04 Hele, už to podrž. Za chvilku to musíme sundat.
00:06:07 -Tak, dobrý, můžeš.
-Máme to!
00:06:10 -A přines ten novej.
-Jo.
00:06:15 -Ten je pěkněj, viď?
-Ten je krásnej.
00:06:17 To budou koukat!
00:06:21 -Drž!
-Držím.
00:06:24 -Pořádně tahej!
-Tahám, tahám.
00:06:29 Ono to vypadá jednoduše, ale my jsme dostali dost hustý školení.
00:06:38 -Pěkný.
-Hezký, viď?
00:06:40 -Na. Udělej novou masku.
-Ta je pěkná.
00:06:47 Míšo, dívej! To je to křídlo. Co? To je krása!
00:06:51 -A můžu to přidělat? Neodletí to?
-Ne. Vůbec.
00:07:01 Míša s Alešem vyměnili na Otloukánkovi přední masku,
00:07:04 nárazník a mlhovky, přidali zadní spojler
00:07:06 a nalepili imitace kevlaru. Co na to řeknou Pepa s Petrem?
00:07:13 No, z estetického hlediska je to teda opravdu bez chyby.
00:07:17 -Ale uvidí se, co je vevnitř.
-To je fakt. My vám teprve ukážeme,
00:07:22 co to je tuning. Jedeme!
-Tak se předveďte.
00:07:25 Opatrně!
00:07:30 Můžeš mi, prosím tě, říct, co tady děláme?
00:07:33 No, skoro se sluníme. Je tady hezky.
00:07:35 A hlavně vyrábíme vyšší výkon pro naši oktávku.
00:07:38 -Tady v tom poli?
-Odkudkoli, Pepo,
00:07:41 protože přes tenhle server to můžu zařídit. Jenom zadém VIN code auta
00:07:44 a dívej! Odkliknu. Menu nabízí 24 koní navíc, 66 Nm navíc
00:07:51 a hlavně pružný zrychlení na pětku o 40 procent vyšší.
00:07:55 Já vím, co to je pružný zrychlení,
00:07:57 ale jak to chceš tady do toho auta dostat?
00:08:00 Normálně jim tam pošleme zadání a můžeme vyrazit,
00:08:03 protože oni nám to tam přeprogamujou.
00:08:05 No to jsem teda zvědav.
00:08:07 Pomocí tuning systému se dá upravit výkon auta bez toho,
00:08:10 abyste zvedli kapotu. Všechno je řízeno elektronicky
00:08:13 a během pár minut je hotovo. Stejně rychlým způsobem
00:08:16 můžete vůz vrátit do originálního nastavení z továrny.
00:08:19 Už to mám, Pepo. To je celej tuning - tahle krabička.
00:08:23 -Neblázni.
-Fakt.
00:08:26 Velmi jednoduchý.
00:08:30 To se jmenuje PPC Tuning Systém
00:08:33 a normálně to připojím přes diagnostickou zásuvku.
00:08:37 V týhle krabičce je už předpřipravenej soubor,
00:08:41 kterej ty naprogramuješ do toho auta jenom tím,
00:08:44 že to takhle budeš odentrovávat postupně.
00:08:47 Je to úplně jednoduchý. Tím probíhá ten tuning,
00:08:51 ale odborně se tomu říká, že optimalizuješ
00:08:54 průběh křivky výkonu motoru a průběh křivky točivého momentu.
00:08:59 To je úžasný. Já když si vzpomenu, jak jsme ladili karburátory,
00:09:02 brousili vačky a dělali takový kouzla. No, je jiná doba.
00:09:07 Už jsou tady!
00:09:10 -To je tuning!
-Vždyť jste na tom nic neudělali.
00:09:14 Počkej. To takhle neuvidíš na první pohled.
00:09:17 Vydrž. Až pojedeme na sraz, to poznáš.
00:09:19 Já si nemůžu pomoct, ale mně na tom autě pořád něco chybí.
00:09:22 To je jasný. Kola.
00:10:11 Francouzi byli vždy mistři v kreslení
00:10:14 a designování skvělých sexy hatchbacků.
00:10:17 Nejinak je tomu u nové verze Renaultu Megane RS.
00:10:21 K tomu se přidaly i roky ve formuli 1
00:10:24 a schopnost inženýrů z divize Renault Sport
00:10:26 udělat z nudného auta auto, které nás baví.
00:10:34 RS hatchbacky se nejvíc pořizují kluci s řetězi kolem krku,
00:10:38 nagelovanými vlasy a kalhotami svěšenými proklatě nízko.
00:10:42 A když už dávno nejsem dvacátník, tak tohle auto je i pro mě.
00:10:47 Jakmile si sednete do meganu, tak vás hned obejme.
00:10:51 Je to dáno skvělými, ale opravdu skvělými sedačkami Recaro.
00:10:56 To boční vedení je neuvěřitelný a oceníte ho,
00:10:59 až když pojdete v nějakých pořádných serpentinách a zatáčkách.
00:11:11 Jinak je interiér celkem nuda a šeď.
00:11:13 Pár RS prvků a imitace karbonu je fajn,
00:11:16 ale od auta za 740 tisíc v základu bych čekal víc.
00:11:22 Víc však dostanete do motoru. Ten je absolutně špičkovej.
00:11:26 Přeplňovaný benzínový dvoulitr s výkonem 265 koní
00:11:29 při 5500 otáčkách za minutu.
00:11:32 A to jen v případě, že si vypnete kontrolu prokluzu.
00:11:42 Šestirychlostní manuální převodovka je sice tuhá,
00:11:46 ale na druhou stranu je velmi přesná.
00:11:58 Těmto autům říkáme trhači asfaltu.
00:12:00 Cítíte v každé zatáčce, jak se drží pneumatiky silnice,
00:12:04 jako kdyby měly nějaký drápky nebo něco.
00:12:07 Jo, drápky? Především skvělý podvozek.
00:12:10 Vpředu je samosvorný diferenciál. To znamená, že auto může
00:12:13 akcelerovat v zatáčce mnohem dřív a potom neztratí žádnou sílu,
00:12:18 která by měla být přenesena na zem. No je to neuvěřitelný pocit.
00:12:22 Zrychlení z 0 na 100 za 6 sekund. Krása!
00:12:28 Průměrná spotřeba je udávána 7,5 litrů na 100 kilometrů.
00:12:31 Já osobně jsem se nedostal pod 10, i když jsem se hodně snažil.
00:12:40 Na zadních sedačkách je místa... No, tak akorát.
00:12:45 Ale co kufr?
00:12:49 Jo, dobrý. Když sklopíte sedačky, tak se vám tam vleze i kameraman.
00:13:12 Ano, ano, je rychlý. Na slavném Nürburgringu
00:13:15 dokonce drží mezi předokolkami primát.
00:13:18 Ale jak dlouho mu to vydrží?
00:13:22 Už teď Seat vyvíjí nový Leon Cupra,
00:13:25 kterým chce Megane opět sesadit z trůnu.
00:13:28 Ale dnes ne. Dnes ještě ne.
00:13:45 Na Otloukánkovi uvidíte nová litá kola,
00:13:48 Petr vyzkouší vytuněné BMW
00:13:50 a zajedeme na sraz fanoušků tuningu do Hradce Králové,
00:13:53 kde proběhne závod mezi Otloukánekem
00:13:55 a hvězdou tuningového srazu.
00:14:04 Náš nový Otloukánek Škoda Octavia 2.generace
00:14:07 dostal nárazník a masku, nové kevlarové polepy,
00:14:10 krásný spojler a tuning motoru. Teď je na řadě poslední úprava.
00:14:16 Stejně jako šaty dělají člověka, tak auto dělají kola.
00:14:20 A proto než dorazíme na tuningovou párty,
00:14:22 tak si musíme naše autíčko finálně taky vymazlit.
00:14:26 Hele, dobrý. Tak si běžte vybrat pořádný kola
00:14:28 a já jdu hlavně zjistit, co je vůbec možný a co ne.
00:14:31 Ok.
00:14:38 Potřebuju se u vás teďka ujistit, jestli to dělám správně.
00:14:41 Když si chci vytunit auto a dát si na něj hezký kola,
00:14:44 tak jestli se mám odrážet od tý prvotní informace,
00:14:46 kterou mám napsanou v technickým průkazu,
00:14:48 podle toho rozměru.
00:14:50 Pro základní přehled stačí se podívat do technického průkazu,
00:14:53 protože platí, že technický stav vozidla by vždycky měl odpovídat
00:14:57 tomu, co máme napsané v technickém průkazu.
00:15:05 Ale když si budu ta kola vybírat, tak se nemusím vyloženě držet
00:15:08 toho rozměru jednoho?
-Přesně tak.
00:15:11 Vždycky máte možnost nechat si do technického průkazu
00:15:14 zapsat dodatečně další rozměry schválených kol a pneumatik.
00:15:18 No jo, ale jak se k nim dostanu? Já bych teda volil internet.
00:15:21 To byste volil správně. Je to nejjednodušší a nejrychlejší cesta.
00:15:24 Spustit některý z konfigurátorů kol, tam si navolit svůj model,
00:15:29 motorizaci automobilu a vybírat z kol v rozměrech,
00:15:33 které jsou na něj schválené.
00:15:35 To jste řekl hezky, schválený, a teď mi řekněte,
00:15:37 jak na takovýmhle kole poznám jednoduše, že je opravdu schválený?
00:15:42 Lze to poznat díky odlité značce KBA s číslem schválení,
00:15:46 která by měla vždy být takto umístěna na čelní straně kola,
00:15:49 aby byla viditelná v místě ventilové díry.
00:15:52 Případně zde může být umístěna značka e v kroužku
00:15:56 opět s číslem schválení.
-Aha.
00:15:58 To jsme potřebovali vědět. Bezva.
00:16:01 My jsme přijeli dvojkovou oktávkou, to je takový máš Otloukánek
00:16:03 a chtěli bychom na něj nějaký pěkný kola. Nějaký líbivý.
00:16:07 -Máte tady něco?
-Určitě mít budeme.
00:16:09 Pojďme se podívat do našeho showroomu. Tam si vybereme.
00:16:11 Tak bezva.
00:16:12 Tyhle vypadaj dobře. Ne! Tyhle! Ty jsou lepší.
00:16:15 -To jsou sedmnáctky?
-To jsou sedmnáctky.
00:16:18 -A pasujou na oktávku?
-Na oktávku jsou schválené.
00:16:21 A že byste mi je tam rovnou dal?
00:16:35 -Tak co? Už máte vybráno?
-Ne. -A kde je Pepa?
00:16:38 Já nevím. Asi tě šel hledat. Hlavně my jsme ještě nevybrali nic.
00:16:40 No tak už to neřešte, protože se podívej!
00:16:47 Bezva! No tak jedeme na sraz!
00:17:14 Jsou tři druhy věcí, který se v garáži dají dělat.
00:17:16 Tak za prvé můžete si tam vodit holky.
00:17:19 Za druhé můžete se tam upravovat se sousedem.
00:17:23 Nebo ta třetí varianta, že tam upravujete auta.
00:17:26 Já mám to štěstí, že jsem potkal Honzu,
00:17:28 kterýmu patří tahle skvělá kára, kterej tady na mě čeká.
00:17:32 A ten má zase to štěstí, že i když má na čele vytetováno tuning,
00:17:36 tak má i holku. I když teď je tady sám, hele.
00:17:44 Tohle je BMW typ E 36. Snad nejupravovanější kupé na zeměkouli.
00:17:56 Nazdar, Honzo! Jak ty ses vůbec dostal k tuningu?
00:17:59 Ahoj. Prosím tě, dostal jsem se asi přes kamarády na to,
00:18:02 jelikož jsem měl kolem sebe, jak se pohybuju kolem aut,
00:18:05 tak se všichni zajímali o auta, tak jsem s nima začal jezdit na srazy
00:18:08 a nějakt to tak vzniklo, no.
00:18:11 A jak ses dostal k BMW? Proč sis zvolil zrovna tohle auto?
00:18:14 Prosím tě, to bylo asi díky mýmu taťkovi,
00:18:16 kterej je zarytej zastánce BMW.
00:18:19 Tak moje první silnější auto bylo červený kupátko.
00:18:24 Časem jsem dospěl k tomu, že by BMW měl být šestiválec,
00:18:27 tak jsem si pořídil tohle.
00:18:37 Hodně výrazný jsou na tomhle autě kola. To jsou leštěný?
00:18:40 -Celoleštěný se zlatýma šroubkama.
-Pravý zlato?
00:18:44 -No, to nikdo neví.
-Rozumím. Jakej to je rozměr?
00:18:47 Přední jsou 8,5 x 17 se zálisem 11
00:18:51 a zadek je 10,7 x 17 se zálisem 13.
00:18:55 Všechno je na bázi M3 včetně lišt, zrcátek, prahů,
00:18:59 předního nárazníku, zadního nárazníku, tý lipy.
00:19:02 -O kolik je to auto snížený?
-O 11 centimetrů vepředu.
00:19:07 11 centimetrů, to je dost výrazný.
00:19:10 A šlo by přiblížit k zemi ještě víc,
00:19:12 ale protože s ním chce Honza i jezdit,
00:19:14 nejenom ho převážet na plaťáku mezi tuning srazy,
00:19:16 tak to prej stačí. Mimochodem blatníky musel vytáhnout
00:19:19 asi o 2,5 centimetru, aby se tam vešly, ty nádherný kola.
00:19:23 Z výfuku vidíte sice jenom koncovku,
00:19:25 ale jinak je komplet upravený až po těsnění, co ho drží,
00:19:27 a dává navíc 10 koní výkonu.
00:19:35 No sakra!
00:19:37 Jo, jo. Motorový prostor má zahlazený sváry,
00:19:40 elektrický kabely jsou vedený nosníkama,
00:19:42 nádržky na kapaliny jsou prostě pryč.
00:19:44 Samotný motor má otevřený sání, je načipovaný,
00:19:48 má taky ostrý vačky. A aby bylo na co koukat,
00:19:51 tak má dokonce vyleštěný alternátor a leštěný řemenice.
00:19:54 No prostě nádherný!
00:19:56 A teď pro nás, řekněme, laiky standardní výkon motoru.
00:20:00 Standardní výkon motoru je nějakých 192 koní.
00:20:04 Já to nemám odbržděný, ale podle mých představ
00:20:06 by to mělo mít nějakých 210 koní.
00:20:10 Koukám, že jsi tuningem prohnal i interiér.
00:20:13 Snažil jsem se ho celej předělat od základu,
00:20:16 aby to auto nezůstalo vůbec sériový.
00:20:18 Takže je tam černá stropnice včetně sloupků z BMW M3.
00:20:22 Z 3,2 verze. Sedačky jsou z třílitrový verze,
00:20:25 protože jsem chtěl sportovní sedačky a chtěl jsem zachovat
00:20:28 ráz toho BMW. Přístrojová deska je předělaná,
00:20:31 protože jelikož auto je model 92, tak má prohlubeň
00:20:34 na straně spolujezdce. Já jsem chtěl zachovat takovou tu čistost
00:20:37 a rovnost auta, tak jsem tam dal přístrojovku z 96.
00:20:42 To je paráda, co?
00:20:44 Taky když se podíváte na internet, tak nejoceňovanějším bavorákem
00:20:48 na srazech je právě tahle Honzova trojka.
00:20:58 Hele a teď si schválně spočítáme, kolik to všechno stálo, jo?
00:21:02 Takže interiér 100 tisíc, lak 60 tisíc,
00:21:07 světla stály 10 tisíc, motor s výfukem 150 tisíc,
00:21:12 tlumiče 55 tisíc, brzdy 30 tisíc,
00:21:15 kola 50 tisíc, pneumatiky 10 tisíc,
00:21:19 lakování podvozku 25 tisíc, chromování a leštění 50 tisíc.
00:21:25 Takže za těch 8 let jste tam za 535 tisíc. To je pěkný.
00:21:29 Za to máte čtyři garsonky v Mostě. Nebo novou oktávku.
00:21:32 Nebo můžete vyvézt rodinu 10x na výlet do Chorvatska
00:21:35 a ještě vám zbyde na pokuty na dálnicích.
00:21:42 Ale za ty peníze, to tomu Honzovi opravdu stálo.
00:21:45 Dívejte, kolik bláznů v dobrém slova smyslu takhle utrácí.
00:21:48 Jsme na tuning srazu.
00:21:58 Tak jsme tady - na tuningovém srazu s novým Otloukánkem.
00:22:02 Naše oktávka prošla zkrášlovací kúrou.
00:22:04 Designový skvost se objevil mezi svými.
00:22:07 No, skvost? Trochu si připadáme jako chudí příbuzní.
00:22:30 Ahoj!
00:22:37 I my jsme dokázali smysl pro detail.
00:22:40 Polepy, maska, nárazník, velký spojler a ta pěkná kola.
00:22:47 A skrytá síla motoru. O to víc všechny budeme šokovat.
00:22:51 Nebo možná ne. Uvidíme.
00:23:01 Motor narvanej výkonem. 125 koní, 325 krouťák.
00:23:05 -To je všechno?
-No. To stačí, ne?
00:23:09 -Hele, já ti najdu oktávek...
-Tady?
00:23:12 Tady. Mraky oktávek, který jsou někde úplně jinde.
00:23:15 -Jo?
-Ty tady nic nemáš.
00:23:17 -Tak to chce chalenge.
-Dobře. Dáme závod. -Tak jo.
00:23:43 Moment! Pruhy! Já jsem zapomněl.
00:24:17 Viper pruhy, super, fakt super.
00:24:27 Závod moderátoři sice nevyhráli, ale i tak si to pořádně užili.
00:24:31 Jo, jo! Je vidět, že není tuning jako tuning.
00:24:35 V příštím díle Auto Moto Revue se vydáme na i pod dálnici D1,
00:24:40 svezeme se v Broukovi
00:24:42 a legendárním Medvědovi
00:24:45 a Petr skončí na lopatkách.
00:24:52 Tak to nevadí, ne? Tak příště vyhrajeme.
00:24:54 Jak nevadí? Jak příště? Kdy zase příště asi?
00:24:58 -Uděláme jinej tuning. Lepší.
-To jsem zvědavej kdy teda.
00:25:04 To bude dobrý, Míšo.
00:25:07 Kdy jsi naposledy takhle prohrála s amatérem?
00:25:10 Furt.
00:25:12 -Furt. Příště jedeš ty.
-Jistě.
00:25:16 -Kluci, tak já už to potřetí neudělám. -No to teda neuděláš.
00:25:20 To já ti garantuju, že to už neuděláš potřetí.
00:25:27 Skryté titulky: Jaroslav Švagr Česká televize 2014
S naším prvním Otloukánkem jsme dělali psí kusy. Aleš skočil, až mu bouchly airbagy, zasypali jsme ho sněhem, nechali přejet motorkou, na přání diváka převrátili tažený vozík. Ale už máme nového Otloukánka II, lidovějšího, Oktávku druhé generace. Pořídili jsme ji v bazaru a při té příležitosti jsme vyzvídali, jak se vlastně stanovuje cena takové ojetiny. V našem archivu jsme našli záběry, jak se za totáče tunilo. Kdo pamatuje burzy pod Svazarmem, ví, o čem je řeč. Tak jsme se rozhodli nového Otloukánka taky vytunit. A to hned pohledově, jako, že vydyzajnovat (věřte, že hodně dělají kola) a k tomu rovnou motorově, jako, že načipovat. Výsledek posuďte sami. K tomu jsme měli tu drzost, vyjet s Otloukánkem na sraz milovníků tuningu. Aleš si odpovědně připravil test Renaultu Meganu RS a tentokrát si se štábem opravdu dali záležet na hezkých záběrech a pěkných jízdách.