Ani nevíme jak, a už umíme nová písmena abecedy
Dnes si do Michalova skladu hraček přijedou pro bedny s řehtačkami. Jakým písmenem si je asi Michal označí?
00:00:18 DIALOGY NENÍ SLYŠET
00:00:21 -Těpérko, pružinky. Poznáte, co je na mně jiného?
00:00:25 Nemám uši, já si je sundal, abych neslyšel rámus, co Michal dělá.
00:00:32 DIALOGY NENÍ SLYŠET
00:00:35 -Hračka, kterou Michal balí do krabice, pro které si přijedou
00:00:40 z hračkářství, se jmenuje řehtačka a moc nahlas řehtá.
00:00:54 To je pohodička, neslyším nic.
00:00:58 -Slyšíš mě?
-To jsem se tě lekl.
00:01:02 Ano, slyším tě, Michale.
00:01:05 Ale naštěstí neslyším tu řehtačku. Kde ji máš?
00:01:09 -Ta už je v krabici, pro kterou si přijedou z hračkářství.
00:01:14 Já vás, holky a kluci, dneska naučím nové písmenko.
00:01:18 Je to písmenko Ř.
00:01:21 A píše se takhle.
00:01:24 Tak, jako R,
00:01:28 ale musíme přidat háček.
00:01:31 Tohle je Ř jako řehtačka.
00:01:35 -Nebo Ř jako řízek.
00:01:38 Řepa, ředkvička.
-Výborně, Bafíku.
00:01:42 Na výslovnost písmenko Ř je asi opravdu nejtěžší.
00:01:46 Tak si to zkuste Ř.
00:01:49 Jako řeřicha.
-Ře-ři-cha.
00:01:53 -Výborně, Bafíku.
00:01:55 Počkej, proč jsi neměl uši?
00:01:58 -To abych neslyšel ten rámus, co ta tvoje řehtačka dělá.
00:02:02 Až si ji děti v hračkářství koupí,
00:02:05 tak z toho maminky mít radost nebudou.
00:02:08 -Prosím tě, s řehtačkou se doma neřehtá.
00:02:12 To se řehtá třeba při velikonočních svátcích.
00:02:15 Někde venku nebo při sportovním utkání.
00:02:19 -Ke kterému se teď Michal chystá. Vím vždycky dopředu, co udělá.
00:02:27 Holky a kluci, jestli uhodnete, co Michal dělá?
00:02:35 Staví komíny? Ale proč komíny?
00:02:37 A dva.
00:02:40 Michale, už nás nenapínej. Já samozřejmě vím, co se chystá.
00:02:44 A už je to tady.
00:02:47 Je to fotbalová branka. A kde máš míč?
00:02:52 Ty budeš hrát fotbal s hranatým míčem?
00:02:55 To jsme zvědaví.
00:02:57 Ukaž se? Gól!
00:02:59 Hurá, gól, gól, gól.
-Bafíku, ale ty jsi nefandil.
00:03:04 Ty jsi neřehtal.
00:03:07 -Já už zase slyším ten velký rámus.
00:03:12 -To není rámus,
00:03:15 to nám oznamují z hračkářství, že jsou tady pro řehtačky.
00:03:20 -Michale, stihneš nám před koncem ještě něco namalovat?
00:03:23 -To se ví, jdu na to.
00:03:26 -Nejprve Michal napíše písmenko Ř, které se musí trénovat.
00:03:30 Ř, Ř, Ř. Než se ho naučíme říkat.
00:03:35 -Vše jsem si na malování a psaní připravil.
00:03:39 Ale teď mezi písmenka, která známe, dopíši písmenko nové.
00:03:44 Je to písmenko Ř.
-Ano, správně.
00:03:49 Ř jako řeka, říkadla.
00:03:53 Nebo Ř jako Říp.
00:03:55 -Správně, Bafíku.
00:03:57 Představte si, že písmenka bydlí na řádcích.
00:04:02 A řádky tam ještě chybí.
00:04:05 A já je domaluji.
00:04:07 -Tak do toho, Michale.
00:04:11 První písmenka už jsou doma.
00:04:17 Druhá řada písmenek také.
00:04:23 A třetí také.
00:04:25 -Povedlo se to.
00:04:27 -Michale, neukrývá se pod těmi písmenky název našeho pořadu?
00:04:33 -Ukrývá.
00:04:34 Děti opakujte po mně.
00:04:36 ÁBéCéDé...
00:04:41 -s Michalem.
00:04:44 Ahoj.
-Ahoj.
00:04:51 Skryté titulky:Vlaďka Kofroňová Česká televize 2017
Ani nevíme jak, a už umíme nová písmena abecedy
Dnes si do Michalova skladu hraček přijedou pro bedny s řehtačkami. Jakým písmenem si je asi Michal označí?