Václav Postránecký uvádí další z oblíbených kategorií zábavy. ### Účinkují: K. Gott, W. Matuška, P. Nárožný, M. Rottrová, J. Wimmer, K. Černoch, J. Dvořák, V. Špinarová, O. Kaiser, M. Kořínek, J. Korn, T. Kornová, P. Janů, P. Janda, P. Bobek, K. Zich, J, Laufer, M. Dejdar, M. Nesvadba, J. Čejka, L. Semelka a další. Režie F. Polák
00:00:14 Dobrý večer.
00:00:15 Dnes si připomeneme pár skvostů z kategorie hudebních čísel.
00:00:21 Ujišťuji vás, že se budete náramně bavit.
00:00:24 Ono vytvořit kvalitní hudební číslo není jen tak.
00:00:27 Vyžaduje to hodně nejrůznějších dovedností.
00:00:30 Tou nejdůležitější dovedností, ale je schopnost
00:00:33 rozlišit tón od tónu.
00:00:35 Začneme netradičním koncertem pro tubu a harfu,
00:00:39 při kterém se sešli Marie Rottrová a Petr Nárožný.
00:00:44 S takovým nástrojem jsem se do tramvaje nevešel.
00:00:48 Do autobusu jsem nastoupil předními dveřmi.
00:00:50 Autobusák mě vyzval a já musel zase vystoupit.
00:00:53 Autobus opustit. A venku je příšerný liják.
00:00:57 Dobrý večer. Já jsem moc ráda, že jste přišel.
00:01:00 -Mohu vám s něčím pomoci?
-Dobrý večer, Marie.
00:01:03 Kdybyste někam nahoru umístila ten stojan.
00:01:06 Tam jsou noty a mně pomohla do ringu.
00:01:12 Liják, příšerná věc. A ještě ta váha.
00:01:18 Vidíte to tam? Tam by někde měla být wasserklapka.
00:01:23 -Teče to?
-Teče.
00:01:26 Ono to nevypadá esteticky.
00:01:30 Já to vyliji celý.
00:01:42 Ono to furt teče, podívejte se.
00:01:55 Já chápu, že venku prší, ale proč sem tu tubu vlečete?
00:01:59 Cože?
00:02:01 Já chápu, že venku prší, ale proč sem tu tubu vlečete?
00:02:05 Proč? Mám tady koncert.
00:02:06 S orchestrem, prosím. A s dirigentem.
00:02:09 Já jsem netušila, že umíte hrát na tubu.
00:02:13 -To musí být těžký nástroj.
-Těžký nástroj to je.
00:02:18 Čím déle ho nesete, tím je těžší.
00:02:23 A když zvenku prší do toho, jeden kubík vody,
00:02:27 jeden decimetr, to je jedno kilo. To pěkně nabývá.
00:02:31 Za chvíli má tuba metrák.
00:02:33 -Myslím, že je těžké na tubu hrát.
-Já nevím, já to ještě nezkoušel.
00:02:40 Říkal jste před chvílí, že tady máte koncert,
00:02:42 tak na to musíte umět.
00:02:44 Koncert tu mám. Já to ještě nikdy nezkoušel a tak nevím.
00:02:48 Třeba není vhodná. Třeba trochu jo, třeba ne.
00:02:54 Vy to budete hrát na playback, jinak byste nebyl tak klidný.
00:02:58 Ne, já playback nesnáším. Jsem na to alergický
00:03:01 a ještě je tady živé publikum. A tak hraju živě.
00:03:05 -Aby umělecký dojem byl maximální.
-Tohle je ovšem odvaha.
00:03:09 Já jsem se těšila, že si s vámi zazpívám.
00:03:13 Já mám daleko něco lepšího.
00:03:15 -Podívejte se. Co to je?
-Harfa.
00:03:17 Jak se to jmenuje?
00:03:19 Je to docela hezká dekorace pro váš koncert.
00:03:22 Opak je pravdu. Na tu harfu budete, Marie, hrát vy.
00:03:25 -To ne!
-Budete!
00:03:26 Já na to nikdy nehrála. Já na to neumím hrát.
00:03:29 Když jsem to řekl, tak je to rozhodnuté.
00:03:32 Vy jste na harfu ještě nikdy nehrála, já nehrál na tubu.
00:03:36 Je těžké rozhodnout, kdo z nás dvou je na tom líp.
00:03:40 V každém případě to chce odvahu. Sedněte si za harfu.
00:03:52 Malá instruktáž. Nic na tom není. Elegance je základ harfové hry.
00:03:58 Já na vás harfu navalím.
00:04:04 Tady máte sadu pedálů.
00:04:06 Je to jako v autě, ale je to zdvojené.
00:04:10 Pedál, plyn, brzda, spojka.
00:04:12 Akcerelátor a posilovač.
00:04:18 Důležitá je technika.
00:04:20 Tady jde o to, aby byl elegantní prstoklad,
00:04:26 jako když někoho šacujete.
00:04:36 V závěru pak zabrat, jako když chcete někomu utrhnout kšandy.
00:04:41 Zkuste si to!
00:04:47 No, krása. Já to říkal. Harfa, to nic není.
00:04:51 Je to hráno na nějaké dráty.
00:04:55 S tubou, to počítám, bude úplně stejné.
00:05:05 Já si to trochu připravím.
00:05:09 SMÍCH V SÁLE
00:05:39 Dirigente, u mě dobrý.
00:08:11 Prosím vás, tohle se nedá poslouchat.
00:08:13 Nebylo to dobrý.
00:08:22 Na tom nemůže být přece nic těžkého.
00:08:25 Uděláme to jinak. Berte tubu, já jdu k harfě.
00:09:04 Komik k pohledání, Jaroslav Čejka,
00:09:06 dlouholetý člen baletu Národního divadla, vynikající tanečník.
00:09:11 Vynikající pantomim a všechny kostýmy si navrhoval sám.
00:09:16 A většinu si jich sám ušil.
00:09:18 Jaroušek má hudební čísla ve zvláštní oblibě.
00:09:21 Mezi jeho nejúspěšnější patří moderní zhudebnění
00:09:26 drastického thrilleru Kůzlátka a vlk.
00:09:30 Poznáte, kdo ho doprovází na klavír?
00:09:41 Byla jedna koza.
00:09:48 A ta měla čtyři kůzlátka.
00:09:56 I musela jednou někam odejít, snad na pastvu.
00:10:03 I řekla: "Kůzlátka, děťátka, nikomu neotevírejte vrátka,
00:10:12 dokud neuslyšíte hlas vaší maminky."
00:10:18 I kůzlátka řekla: "Uposlechneme.
00:10:23 Nikomu neotevřeme."
00:10:27 A stará koza odešla a kůzlátka zůstala sama doma.
00:10:44 SMÍCH V SÁLE
00:10:54 Sluníčko svítí, les voní, ptáci pějí, květy se smějí.
00:11:00 Kukačka kuká: koko ko.
00:11:05 Ty nezbedný kluku kuku ku.
00:11:11 A všechno ztichlo vráz.
00:11:18 I přiběhla liška.
00:11:36 Čuchala, čmuchala a řekla:
00:11:41 "Kůzlátka, děťátka, otevřete vrátka.
00:11:48 Přišla vaše maminka a přinesla vám mléčko."
00:11:59 Ne, to není hlas naší maminky. Maminka má ještě tenčí hlásek.
00:12:09 Liška: "Ano, jsem vaše maminka. A přinesla jsem vám zajíčka.
00:12:15 Travičku."
00:12:20 Jedno řeklo: "Ano, to je hlas naší maminky."
00:12:23 Druhé "ne", třetí "ano". Čtvrté "ne".
00:12:28 Třetí: "je". I vběhla liška,
00:12:36 a všechna kůzlátka,
00:12:39 liška kůzlátka, kůzlátka
00:12:43 lišku sežrala.
00:12:47 POTLESK
00:13:09 Poznali jste? Na klavír doprovázel Lešek Semelka.
00:13:15 Ten si na sebe nešije.
00:13:18 Nyní změníme úplně žánr.
00:13:21 Nabídneme vám hotový pamlsek z hudebních čísel České televize.
00:13:25 Jde o setkání veteránů rock-and-rollu,
00:13:28 kteří přes svůj vysoký věk a řadu neduhů to dokážou
00:13:32 ještě pořádně rozbalit.
00:13:40 Hrajte starý rock-and-roll.
00:13:47 Když tenkrát přišli mezi nás, samý žert a smích a špás.
00:13:51 Ale hráli, hráli o sto šest.
00:13:57 Já měl ruku, zuby, boule nepočítám,
00:14:00 k tomu plachej krok a na oku modrej rám,
00:14:02 okolo mě se motal takhle malej pán
00:14:05 a chvilku do mě bouchal jako na tympán.
00:14:08 Bez důvodu, jen tak.
00:14:12 Stepoval tu jako vzteklej hráč, já už spal, tak mi dal na frak.
00:14:17 Chléb o dvou kůrkách je můj úděl,
00:14:21 chléb o dvou kůrkách, je tvůj úděl.
00:14:25 Chléb o dvou kůrkách je můj úděl,
00:14:29 chléb o dvou kůrkách, je tvůj úděl.
00:14:40 Já vím. A zákony z nich, je bezpočet písní honosnějších,
00:14:47 jenže ty nepozvednou mou duši neposednou.
00:14:53 Proto hrajte ještě jednou.
00:15:00 Půlka sálu je moje a půlka je tvá
00:15:03 a tamten stůl se volnej zdá.
00:15:07 Patříli-ti sálu půl.
00:15:14 Můžeš mi košem dát a můžeš jít pryč
00:15:17 a můžeš mi ukrást od auta klíč.
00:15:24 Tak pozor, patří ti sálu půl.
00:15:29 A nešlap mi na sandály, ani když máme úzkej stůl.
00:15:34 Tuti fruti, jsou z Fruty.
00:15:36 Tuti fruti, jsou z Fruty.
00:15:38 Tuti fruti, jsou z Fruty.
00:15:48 Džíny, džíny, nový džíny oblíkám.
00:15:52 Džíny, džíny, nový džíny oblíkám.
00:15:58 Ještě malou chvíli a rock-and-roll vám zazpívám.
00:16:02 V sobotu náladu k tanci mám,
00:16:05 když rock-and-roll band čtyři počítám.
00:16:08 POTLESK
00:16:26 Pa pa pa, paparapa.
00:16:31 POTLESK
00:16:52 (Všichni) To jsme jim to zase dali.
00:17:02 Jiří Wimmer dostal za úkol naučit Karla Černocha hrát
00:17:05 na housle, aby Karel Černoch naučil hrát na housle publikum.
00:17:10 Řeknete pitomost! Kdepak, to je ideální šance pro vytvoření
00:17:15 dokonalého hudebního čísla. Tady je důkaz.
00:17:19 Začneme takhle. Vybrat si nástroj.
00:17:22 To je umění, vybrat si nástroj.
00:17:26 Nejlepší by byly nějaké laciné stradivárky.
00:17:30 Tady stradivárky? Vy jste se zbláznil.
00:17:36 To, co třímáte v ruce, ten nástroj vám postačí.
00:17:41 Je to velmi dobrý nástroj a myslím si, že na to první otloukání
00:17:45 vám bude určitě stačit. Je to dobrý nástroj.
00:17:48 Začneme. Převezměte nástroj.
00:17:53 Vidíte tu chybu? To dělá každý začátečník.
00:17:57 Prackou se hrabe ke krku.
00:18:02 Vidíte to? Ta pařáta.
00:18:07 To je rituál. Vy si saháte pro nástroj, ne pro kus dřeva.
00:18:14 V tom je etika houslisty.
00:18:18 Přiviňte nástroj k sobě. Mazlete se s tím.
00:18:28 Nemějte hlavu na tom položenou. Přiviňte jako milenku.
00:18:34 To má duši, ten nástroj. Jako milenku, mazlete se.
00:18:39 Čas kvapí, nezlobte se.
00:18:41 Když jste s milenkou, tak čas také nekvapí.
00:18:46 Máte přiložený nástroj. Ale co jsme zapomněli?
00:18:50 Dávejte pozor, on vás bude... Co jsme zapomněli?
00:18:53 -Já nevím.
-Kapesník.
00:18:55 Vyjměte a přiložte kapesník.
00:18:58 Počkejte, to nemyslíte vážně?
00:19:08 Já bych ukázal, jak nemá vypadat houslistův kapesník.
00:19:14 Kapesník je vizitka každého houslisty.
00:19:17 Na tuhle vizitku by vám nikdo nezazvonil.
00:19:22 To chcete housle k sobě přiklížit?
00:19:37 Já vám půjčím svůj kapesník. Přiložte kapesník.
00:19:48 Ještě mám druhý kapesník.
00:19:53 Ještě jednou, jak nemá vypadat houslistův kapesník.
00:19:57 Zastrčte si to, i když je to můj kapesník.
00:20:02 Každý správný houslista má dva čisté kapesníky.
00:20:06 Dávám vám poslední, ale ten již přiložte.
00:20:10 Sem se přikládá a vše je rituál.
00:20:16 Vy ho připlácnete jako bramborovou placku.
00:20:21 Jak berete housle, tak berete i kapesník.
00:20:27 Ten pocit vás tam dohodí jako sólista FOK.
00:20:32 Usmívejte se, i když šmidláte. Přiložte kapesník.
00:20:39 Já vím, já jsem nervózní.
00:20:42 Pak ladíme nástroj. Počkejte, vy na to nesahejte!
00:20:50 Nesahejte! Promiňte!
00:20:55 To mám z lidové školy.
00:20:59 To byla bomba.
00:21:02 Říkám, že je lepší jedna rána než dlouhé vysvětlování.
00:21:10 Ty jsou naladěné z továrny. Na ty nesahejte.
00:21:14 Kolíky pro vás nejsou kolíky.
00:21:25 Nastupuje role smyčce. To je bratr houslí.
00:21:29 Přiložte smyčec. Budeme s ním smýkat.
00:21:36 Vy jste málem housle praštil.
00:21:40 Jak držíte ten smyčec?
00:21:44 Tohle je špic smyčce a tohle je žabka.
00:21:48 Vy uchopíte smyčec za žabku.
00:21:52 Už je zase tady ta pařáta.
00:21:55 Jemně a musíte mít povolené zápěstí. Zamávejte ručičkou.
00:22:06 Co tady dělá rokokový malíček?
00:22:10 Skrčte to! To si nechte na čaje.
00:22:16 Loket nahoru a krásně táhnu. Pokusím se vydat zvuk.
00:22:25 Radši půjdu z druhé strany. Jemně táhnu.
00:22:35 Podejte mi ten smyčec! Ruku!
00:22:44 -To strašně bolí.
-Taky mě vyhodili.
00:22:50 Podívejte se, já to nerad dělám pro začátečníky.
00:22:53 Já vás budu vést.
00:22:55 Budu vám vést ruce, protože čas kvapí.
00:23:01 Nejdříve krk a vidíte tu větev tady!
00:23:06 To je tuhý jako kořen.
00:23:09 Dejte to pod krk a pak se vám prsty dostanou jako kladívečka,
00:23:17 ne palice. S vašima prstama je to taky těžký.
00:23:22 Vy máte místo dvou jeden.
00:23:29 Netiskněte si housle tak do krku. Nehrajte na to ještě!
00:23:36 Vy se dusíte, Černochu.
00:23:40 Klepete se a mně se pak také těžko dýchá.
00:23:47 Člověče, nehrajte!
00:23:53 Vy zbytečně zduříte a nadouváte se.
00:24:00 Netlačte, jsem za váma.
00:24:11 My musíme vybrat nějakou lahůdku.
00:24:14 Aby to bylo jednoduché a umělecky náročné.
00:24:19 Jako pro pianistu bývá Bugatti step, taková lahůdka.
00:24:26 Pro trumpetistu Třešňové květy.
00:24:29 NAPODOBUJE HLAS TRUMPETY
00:24:36 Pro housle bugy. To by bylo těžký.
00:24:41 To je lahůdka, Montiho čardáš.
00:24:47 Moment, já nemohu hrát Montiho čardáš, já na housle neumím.
00:24:53 Počkejte! Udělejte to ještě jednou. Dvakrát za sebou, co jste udělal.
00:25:03 -Kanárek.
-Co kanárek?
00:25:07 Kanárek, to je efektní. To zabere.
00:25:13 Budete hrát s celým smyčcovým orchestrem.
00:25:16 Budete mít sólo.
00:25:17 Smyčce, prosím, pojďte k mikrofonu.
00:25:22 Smyčce, vy byste hrály tu vatu. A mistr bude mít sólo.
00:25:32 Uvolnit, úsměv.
00:25:35 Usmívat se a dole třeba šmidlat. Hlavně hrajte.
00:25:39 Můžeme si zkusit, co to udělá.
00:25:43 Já si nastavím ruku.
00:26:01 To by šlo. Nesmějte se při hodinách.
00:26:08 -Teď to musíte naučit ty lidi.
-Pomůžete mně?
00:26:12 Já budu jen tak.
00:26:16 Teď je ta pravá chvíle, kdybyste mně pomohli.
00:26:21 Vezměte si nástroj.
00:26:26 Přiložit měkce. Naladíme, kapesník.
00:26:34 Máte naladěno. Ne palice, kladívečka.
00:26:41 Smyčec.
00:26:50 Nerdousit zbytečně.
00:26:54 Už můžeme?
00:26:57 Už můžeme. Jenom ten skluz. Sklouznout se pořádně.
00:27:03 Pozor a všichni stejně.
00:27:25 Být houslovým virtuosem, v tom jsou léta dřiny, cviků
00:27:30 a také odříkání. Suk, Hudeček, Šporcl, Svěcený.
00:27:36 I Niccolò Paganini by mohl o tom mnoho vyprávět.
00:27:40 Způsob, jakým nastudoval Montiho čardáš Oldřich Kaiser
00:27:44 přináší do mistrovské hry na housle další dimenzi.
00:27:49 Na klavír ho doprovází Miroslav Kořínek.
00:28:03 SMÍCH V SÁLE
00:31:26 A do třetice housle.
00:31:27 Tentokrát v rukou Jiřího Korna a jeho sestry Tamary.
00:31:31 Jiří Korn má pěknou sbírku hudebních čísel,
00:31:34 tohle ale patří k jeho nejefektnějším.
00:31:48 Dříve než půjdem, jsme tady zas,
00:31:50 oslnit půjdem a potěšit vás,
00:31:52 a když to rozjedem šantán je paf.
00:31:56 S jistotou střelců pěstujem šprým,
00:31:58 od neumělců se lišíme tím,
00:32:00 že když to rozjedem, šantán je paf.
00:32:05 Ctitelé nám až dodnes píšou z Crazy Horse i z Boccaccia.
00:32:09 V Monaku jak známo, při show,
00:32:11 kněžna Grace v gala udělala hačača.
00:32:13 V kumštu kdo umí, je hvězda a star.
00:32:16 Nuly těch jsou sumy, však nás je jen pár,
00:32:18 a když to rozjedem, šantán je paf.
00:33:21 Když přijdou do studia profesionální zpěváci,
00:33:24 rozdají se noty, rozsvítí se červená a může se nahrávat.
00:33:28 Říká se tomu zpívání z listu.
00:33:30 Josef Dvořák ale Věru Špinarovou dost zaskočil, když se jí zeptal...
00:33:37 -Umíš zpívat z lístku?
-Jak z lístku?
00:33:42 Dokázala bys zazpívat zadní stranu tramvajového lístku?
00:33:50 Já ti připravil malé překvapení. Tady máš text.
00:33:55 -Já nevím.
-Nevím, to je typická ženská.
00:34:01 Já můžu nebo nemůžu.
00:34:04 Chci nebo nechci. Ale nevím, co to je?
00:34:09 Mně to, Pepíku, připadá textově trochu slabší.
00:34:21 Ty chceš říct, že text na jízdence je textově slabší?
00:34:29 Možná jsem se přeslechl.
00:34:33 Nezlob se na mě. Ten text tam není kvůli tomu,
00:34:37 aby byl slabší nebo silnější.
00:34:40 Znám písničky, kde má být text slabší nebo silnější.
00:34:44 Je tam ale vždycky slabý. Zkus to!
00:34:49 Já to zkusím.
00:35:02 Při ná - stupu do vozu,
00:35:11 je cestují - cí povinen
00:35:19 jízdenku označit ve strojku,
00:35:26 umístě - ném uvnitř vozu.
00:35:34 Do strojku se jízdenka zasouvá
00:35:41 ve směru šipky lí - cem.
00:35:48 To je šipkou k sobě.
00:35:57 Po vystoupení z vozu, je jízdenka neplatná.
00:36:03 Pečlivě uschovejte
00:36:06 pro případnou kontrolu.
00:36:09 Po vystoupení z vozu,
00:36:12 je jízdenka neplatná.
00:36:15 Pečlivě uschovejte
00:36:18 pro případnou kontrolu.
00:36:28 Existuje mnoho nejrůznějších hudebních nástrojů,
00:36:31 ale že se dá zahrát i na holé ruce, na dlaně,
00:36:37 tomu bych nevěřil, kdybych to sám nezažil.
00:36:44 Ještě jednou to zkusím, jestli se to povede.
00:36:50 Zkuste to někdo, jestli se vám to podaří.
00:36:53 Já vím, že bez mikrofonu to jde těžko.
00:36:57 Zkuste si to, pane Postránecký. Raz, dva, tři a zkuste zmáčknout.
00:37:05 Výborně a ještě někdo jiný. Třeba Zlata Adamovská.
00:37:12 Raz, dva, tři.
00:37:17 Michale!
00:37:19 Michal nepotřebuje ani mikrofon. To je fantastické.
00:37:23 Přímo mu vržou ruce.
00:37:25 Můžeš na chvilku se mnou na jeviště? Neboj se.
00:37:40 Můžeš předvést, že ti to jde báječně?
00:37:44 Jde to a není to výmysl.
00:37:47 Doma u TV obrazovek, zkuste si to, pokud nejste umazaní od chlebíčků.
00:37:54 Myslíš si, že bys zvládl nějakou melodii?
00:37:57 -Nevím.
-Zkusíme to.
00:38:01 Třeba New York. Znáš? Snadná melodie.
00:38:04 Pánové, orchestr, čirou náhodou
00:38:08 nemáte noty na New York? Mají a dneska nám to klape.
00:38:15 Nic není připraveno a skoro všechno je improvizace.
00:38:19 Dáme si New York a zkusíme to zahrát na dlaně.
00:38:25 Pánové, pozor, New York.
00:39:45 Počkej.
00:39:48 Já vím, zkusíme to všichni dohromady. Připravte si ruce.
00:39:53 Vy doma taky. Tři, čtyři.
00:39:57 Jde to.
00:40:01 Zkuste, nebojte se.
00:40:07 Bolí to, ale jde to.
00:40:13 Finále.
00:40:36 Michal Nesvadba.
00:40:43 Na závěr jsme si nechali dnes už legendární silvestrovskou operu
00:40:47 z roku 1974. Nezestárla, i když jí pomalu táhne na čtyřicítku.
00:40:54 Pojďme se na ni podívat.
00:41:08 Znám jednu dívku, ta má dukáty, má dukáty.
00:41:13 Zná jednu dívku, ta má dukáty, má dukáty.
00:41:19 A chalupu, a chalupu dostane od táty.
00:41:23 A chalupu, a chalupu dostane od táty.
00:41:29 Dvě krávy má a hezké telátko, hus, kachen dost a nějaké selátko.
00:41:33 Kus pole má a novou almaru, a novou, novou almaru.
00:41:37 Kus pole má a novou almaru, a novou, novou almaru.
00:41:40 To by bylo něco, to by bylo něco ku zdaru.
00:41:48 A má, a má dukáty.
00:41:56 To by bylo něco ku zdaru.
00:41:58 To by bylo něco ku zdaru.
00:42:00 To by bylo něco ku zdaru.
00:42:19 Já se asi v létě ožením.
00:42:23 To bude švanda.
00:42:28 To bude švanda.
00:42:33 Aj ty hloupé čáry to jsou samé, samé láry fáry.
00:42:46 Má první láska se dnes vdává,
00:42:52 Maria, Maria, Maria.
00:43:06 Tereza, jedině Tereza,
00:43:13 měla by slyšet píseň mou,
00:43:20 ostatní prominou, nestojím o jinou,
00:43:27 jen pro tu jedinou, chci tady píseň zpívat.
00:43:35 Tereza, jedině Tereza,
00:43:41 je toho pravou příčinou,
00:43:48 že tady statečně, hrdě a zbytečně
00:43:55 do větru zpívám píseň svou.
00:44:06 Sbohem lásko, nech mě jít,
00:44:11 nech ji jít, ať si jde. Bude klid.
00:44:17 Žádný pláč už nespraví,
00:44:23 ty její nohy toulavý.
00:44:28 Já ji vážně měl moc rád,
00:44:34 co jí víc můžu dát,
00:44:40 nejsem žádnej ideál.
00:44:46 Tak jí nech jít o dům dál.
00:44:50 Ach, ta láska nebeská.
00:44:55 Láska bláznivá.
00:44:58 Ach, ta láska nebeská.
00:45:05 Pojď, ukážu ti cestu rájem.
00:45:15 Korunou si hodím,
00:45:18 korunou si hodím.
00:45:28 Kde jsi včera byl, se ptám.
00:45:32 To se nikdo nedoví, vy můj kvítku medový.
00:45:39 Kde jsi včera spal se ptám.
00:45:44 Možná Měsíc jen to ví, ale ten nic nepoví.
00:45:50 Už se dál přestaň ptát, přiznávám tisíckrát,
00:46:01 byl jsem s tou, co mám rád a u splavu v dáli písničku hráli.
00:46:15 Mistrál. Mistrál. Mistrál.
00:46:22 Dám půl, dám půl Champs Élysées,
00:46:26 dám vám svůj dům, své iluze.
00:46:30 Já rád vám dám, dám co mám, řekněte mi, odkud já vás znám.
00:46:39 Dobrák, mé dámy, abstinent známý jsem já,
00:46:42 já, já, já.
00:46:45 Muž pevných zásad co mravnost chce hlásat, jsem já,
00:46:50 já, já, já.
00:46:52 Suchar, jak se znám, pod vámi láska má,
00:46:59 entuziasta, pět lahví a basta a jsem sám, jsem já.
00:47:09 Entuziasta, vždy kladný a basta.
00:47:12 Anděl sám jsem já.
00:47:16 Bůhví, odkud já tuhle písničku znám,
00:47:23 snad si ji brouká vítr a louka,
00:47:29 bůhví odkud mám tuhle písničku znát,
00:47:35 jen vím, že ji slýchám rád.
00:47:39 Houpy, houpy, houpy houpity,
00:47:42 každý zná tu píseň houpavou.
00:47:46 Není tak hloupá a kdo lidi houpá, tak ať si s námi teď dá tu mou.
00:47:55 Máma jen věčně ruce spíná,
00:47:58 ty kluku líná, hrom by tě vzal.
00:48:03 Věř, že jsi k ničemu a břídil, kdyby ses pídil,
00:48:08 dotáhl jsi to dál.
00:48:11 Já ale pro věc nemám zápal, kam bych se drápal,
00:48:16 kam bych se hnal.
00:48:19 Čas chvátá, dneska jsi klouček, zítra táta
00:48:23 a ve skráních máš sníh.
00:48:26 Čas chvátá, kde zůstal, kluku rozesmátá, loňský tvůj smích.
00:48:34 Čas chvátá a stejně pořád voní máta do chvíle mé siesty.
00:48:42 Čas chvátá, odbila pátá.
00:48:45 Tak si dám dvacet ještě do šestý.
00:48:55 Zuzano,
00:49:00 chci ti jenom jednu větu, jenom jednu prostou větu vyjevit.
00:49:06 Zuzano,
00:49:10 tvoje jméno vysázeno na zahradě z bílých květů chtěl bych mít.
00:49:16 Aby mu tvé jméno, Zuzana,
00:49:24 pod okny vonělo od rána.
00:49:35 Přijela pouť
00:49:39 a lidí proud zaplnil na návsi kdejaký kout,
00:49:47 přijela pouť, hudba a čmoud, marcipán má zase chuť náramnou.
00:49:56 Přijela pouť, no a já bloud
00:50:00 srdce tvý perníkem chci odemknout.
00:50:05 On je tu sám, vezmi ho k vám,
00:50:08 protože právě dnes u nás on začíná.
00:50:14 Kávu si osladím o trochu víc,
00:50:19 svý banjo naladím a jinak nic,
00:50:23 pustím svůj žal zadními vrátky
00:50:27 a na jaře si vrásky spočítám.
00:50:32 Johoho, tuhle rundu platím já,
00:50:35 tu platím já, tu platím já.
00:50:39 -Ukážu ti cestu rájem.
-Mistrál. Mistrál. Mistrál.
00:50:44 -Tuhle rundu platím já.
-Kávu si osladím.
00:50:49 Tu platím já, tu platím já.
00:50:51 Jáááááááááááááááá.
00:51:04 Jáááááááááááááááá.
00:51:12 Doufám, že jste ode mě nic nečekali?
00:51:14 Já jsem se pro tento druh umění nezrodil.
00:51:17 Mně hudba neklade žádný odpor.
00:51:19 Můj smyčec se cítí bezpečně jen na kalafuně.
00:51:24 Mějte se hezky a zase někdy na shledanou.
00:51:45 Skryté titulky Miroslav Hanzlíček
Vymyslet dobré hudební číslo je stejně složité, jako vymyslet dobrý dialog, monolog či scénku. Vyžaduje to od umělce celou řadu dovedností – z velké části samozřejmě spojených s hudbou, která zůstává nejdůležitější složkou. Řada umělců se s nelehkým úkolem vytvořit kvalitní hudební číslo vypořádala mistrovsky. Ve scénkách uvidíme Marii Rottrovou s Petrem Nárožným jako velmi netradiční koncertní duo, naučíme se hrát na housle pod vedením Jiřího Wimmera a o svém hudebním talentu nás přesvědčí i Oldřich Kaiser nebo Jiří Korn, stejně jako celá řada dalších. A to je jistě zárukou, že se budete u svých obrazovek opět skvěle bavit.